Scratch

Naloga: Iz daljave pripelji rakca. V pomoč naj ti bo konceptna kartica. Koncept: povečava (premik), ponovitev.

Spodnjo fotografijo si naloži na svoj računalnik, saj jo bo potrebno vključiti v nalogo.

Naloga je primerna za učence od četrtega do šestega razreda osnovne šole, torej druga triada. Umestila bi jo v sklop neobveznega izbirnega predmeta računalništvo, saj se tam učenci spoznavajo z algoritmi in Scratch se mi zdi primeren programski jezik preko katerega bi svoje znanje utrjevali. Za izvedbo te naloge je potreben računalnik, ter, da so učenci že izdelali svoj profil v Scratch-u, poznajo osnovne dele programskega jezika Scratch, ter vedo kaj je algoritem oziroma znajo določeno nalogo ponazoriti z vodenjem. Naloga se v učnem načrtu povezuje z vsebino / sklopom algoritmi in programi.

Učni cilji, ki jih učenci osvajajo z reševanjem naloge:

  • razumejo pojem algoritem,
  • razvijajo algoritmični način razmišljanja in spoznavajo strategije reševanja problemov,
  • sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug,
  • znajo slediti izvajanju tujega programa,
  • znajo algoritem zapisati s programom,
  • razumejo pojem zanke in ga znajo uporabiti za rešitev problema.

Potek in rešitev naloge si lahko pogledaš na spodnjem videoposnetku.

 

Realizacija naloge z izbranim orodjem.

(Skupno 87 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost