Scratch
Naloga: Iz daljave pripelji rakca. V pomoč naj ti bo konceptna kartica. Koncept: povečava (premik), ponovitev.
Spodnjo fotografijo si naloži na svoj računalnik, saj jo bo potrebno vključiti v nalogo.
Naloga je primerna za učence od četrtega do šestega razreda osnovne šole, torej druga triada. Umestila bi jo v sklop neobveznega izbirnega predmeta računalništvo, saj se tam učenci spoznavajo z algoritmi in Scratch se mi zdi primeren programski jezik preko katerega bi svoje znanje utrjevali. Za izvedbo te naloge je potreben računalnik, ter, da so učenci že izdelali svoj profil v Scratch-u, poznajo osnovne dele programskega jezika Scratch, ter vedo kaj je algoritem oziroma znajo določeno nalogo ponazoriti z vodenjem. Naloga se v učnem načrtu povezuje z vsebino / sklopom algoritmi in programi.
Učni cilji, ki jih učenci osvajajo z reševanjem naloge:
- razumejo pojem algoritem,
- razvijajo algoritmični način razmišljanja in spoznavajo strategije reševanja problemov,
- sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug,
- znajo slediti izvajanju tujega programa,
- znajo algoritem zapisati s programom,
- razumejo pojem zanke in ga znajo uporabiti za rešitev problema.
Potek in rešitev naloge si lahko pogledaš na spodnjem videoposnetku.
Realizacija naloge z izbranim orodjem.