Oblikovanje besedil in delo s podatki v oblaku

Učni načrt za Računalništvo v okviru teme oblikovanja besedil in dela s podatki pokriva naslednje vsebine:

  • predstavitev informacij z več podatki,
  • poznavanje različnih načinov zapisa podatkov,
  • urejanje in dopolnitev besedil z urejevalnikom besedil,
  • vnašanje in oblikovanje podatkov v preglednico,
  • predstavitev informacij z različnimi mediji,
  • izdelava preproste računalniške predstavitve informacije,
  • uporabljanje različnih slikovnih, zvočnih in drugih podatkov iz omrežja internet in vključevanje teh podatkov v svoje predstavitve.

Katere medpredmetne povezave je smiselno načrtovati pri izvedbi?

Smiselno je načrtovati medpredmetne povezave z matematiko, slovenščino, geografijo… Pri medpredmetnem povezovanju nismo omejeni, saj je povezava odvisno od teme, ki jo izberemo in delno od načina izvedbe.
Primer: Če želimo da učenci naprimer poiščejo napake v besedilo in to nalogo postavimo preko Office 365 Wordovega dokumenta, smo uporabili medpredmetno povezavo računalništva in slovenščine.

Jaz sem si izbrala medpredmetno povezavo računalništvo in matematika, in izdelala Excel datoteko, katero morajo učenci izpolniti (uporabila sem predmete drugega letnika dvopredmetnega učitelja, v primeru, da bi podatke vpisovali učenci v osnovni šoli, bi predmete spremenila). Do datoteke lahko pridete s klikom na spodnjo povezavo.
Naloga za urejanje podatkov: Excel datoteka.

Kako bi lahko temo aktualizirali in kakšen doprinos bi takšna aktualizacija imela za učence? Npr. s sodobnejšimi storitvami.

Temo bi aktualizirala z Office 365, ker pa veliko osnovnih šol ne ponuja možnosti dostopa do Office 365 bi bilo primerno aktualiziranje tudi s Dropbox-om. Učenci bi se s tem naučili uporabljati različne storitve na drugačen način, lahko bi sodelovali med seboj preko interneta in tako bi naprimer izdelava predstavitev potekala hitreje in enostavneje. Prav tako bi si nekatere učiteljice s tem olajšale delo, če bi kdaj na način dela v oblaku postavile domačo nalogo, saj bi imele takojšen pregled nad številom oddanih nalog.

Katera znanja potrebujejo učenci iz tega področja in zakaj?

Učenci potrebujejo znanja, ki zajemajo delo s programi, kot so naprimer Word, Excel, PowerPoint. V primeru, da učenci ne poznajo osnov, jim moramo razložiti namen uporabe, šele nato jim lahko zastavimo nalogo na tem področju. Zgoraj naštete programe bodo učenci srečevali pogosto v času šolanja in prav tako na delovnem mestu, oziroma na splošno v vsakdanjem življenju, zato je pomembno, da jih učitelji podučijo o tem kaj jim posamezen program nudi in čemu je namenjen.  Prav tako pa je pomembno, da učenci znajo uporabljati brskalnik, oblačne storitve, saj tako lahko pridejo do različnih virov informacij, vzpostavijo komunikacijo s sošolci, učitelji in drugimi, kar je zelo pomembno.

 

(Skupno 30 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost