Računalniška omrežja in ROID
OŠ Poljane:
- Spletna stran: http://www.ospoljane.si/
- Redovalnica: lopolis
- Spletna učilnica: moodle
OŠ Poljane nad Škofjo Loko:
- spletna učilnica, redovalnica : e-asistent
- Arnes splet: https://sola-poljane.splet.arnes.si/
OŠ Ivana Cankarja Vrhnika:
- SIO 2020
- spletna stran: http://www.osivanacankarja.si/
- spletna učilnica, redovalnica: e-asistent
OŠ Ivana Tavčarja Gorenja vas:
- spletna stran: http://www.os-ivantavcar.si/domov/
- SIO 2020
- spletna učilnica, redovalnica: e-asistent
OŠ Žiri:
- spletna stran: http://www.osziri.si/
- SIO 2020
- urniki na spletni strani
- spletna učilnica: arnes učilnice
OŠ Škofja Loka mesto:
- spletna stran: http://www.ossklm.si/
- spletna učilnica: https://www.os-sl-mesto.si/moodle/
- SIO 2020
Da lahko ROID skrbi za storitve, mora :
- nameščati programsko opremo
-
mora znati osnove programiranja, HTML
- sledi spremembam na področju novih spletnih učilnic, razvijanje spletne strani
- poskrbeti za licence
Kot ROID mora sodelovati prav z vsemi zaposlenimi v šoli, tako kot s starši. Z učitelji se dogovarja o novostih, jih sprašuje po izboljšavah, jih spodbuja k varni uporabi interneta, o ščitenju avtorskih pravic. Z ravnateljem se dogovarja o izgledu spletne strani, mu predlaga nove možnosti spletnih strani, e-učilnic, e-redovalnic, pozanima se o cenovnih možnostih, itd.
Namen storitev je, da sledi novostim in se prilagaja tako redovalnico, spletno stran in učilnico glede na razvoj računalništva in informatike. Z novimi storitvami, kot je e-asistent, arnes splet, vsi javni podatki postanejo dostopnejši in preglednejši tako za starše in učence, tako kot tudi za učitelje. S temi rešitvami imajo starši večji vpogled v šolanje otroka, tako v njihov urnik, ocene in izostanke od pouka.
Kakor sem pregledala po 6- ih šolah, in še nekaj dodatnih, lahko posplošim, da so vedno bolj v uporabi e- učilnice in e -redovalnice. Kot ROID učitelju to sicer oteži delo, saj vedno mora slediti spremembam, vpeljevati mora učitelje v nov sistem, pred tem pa ga mora seveda še sam dobro preučiti. Kot bodoča učiteljica pa lahko vidim, da je sam uporaba storitev nadvse praktična, saj nam olajšajo delo z vpisovanjem v redovalnico, z vpisovanjem prisotnosti, imamo lažji pregled do urnikov, poleg tega, pa nam storitve omogočijo tudi lažje sodelovanje in dogovarjanje s starši.