PROJEKTNA NALOGA 1: ALGORITMIČNO RAZMIŠLJANJE

KLASIČEN LABIRINT

Klasičen labirint je namenjen učencem drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja, da dobijo začetne izkušnje programiranja in računalništva v varnem, spodbudnem okolju. Igra je dostopna v slovenskem jeziku.

Operativni učni cilji, ki spadajo v sklop Algoritmi:

  • razumejo pojem algoritem
  • znajo vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov,
  • znajo v algoritem vključiti vejitev (če) in ponavljanje (zanke),
  • znajo povezati več algoritmov v celoto, ki reši neki problem.

Pri učni uri bi učenci poskusili rešiti aktivnosti od 1 do 10, naprednejši pa tudi vseh 20 stopenj. Težavnost aktivnosti se stopnjuje. Učenci bi aktivnosti poskušali rešiti v čim manj blokih (vrsticah kode).

Učitelj bi na začetku ure predstavil aktivnost. Ponovili bi, kaj pomeni algoritem in kaj program. Nato bi podal navodila, naj s čim manj bloki sestavijo algoritem, ki bo pripeljal ptiča do prašička. Razložil bi jim, kako deluje okolje povleci in spusti (drag and drop) ter kako program zagnati. Ko bi učenci reševali naloge, bi jih učitelj spremljal in jim pomagal, če bi pomoč potrebovali.

UČNI LIST

 

Viri:

https://code.org/files/hoc-maze-lp.pdf

(Skupno 77 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost