PN4: Spletno učno gradivo in formativno spremljanje znanja
Izbrala sem tematski sklop Podatki v učnem načrtu neobveznega izbirnega predmeta računalništvo za 2. triletje osnovne šole.
Učenci se bodo v interaktivnem učbeniku spoznali z podatkom ter informacijo ter zapisom števil v dvojiškem sistemu.
Operativni cilji
Učenci:
- razlikujejo podatek in informacijo
- učenci razumejo dvojiški sistem zapisovanja različnih podatkov
- učenci razumejo pojem utež ter zapisovanje števil v dvojiškem sistemu s pomočjo uteži
Interaktivni učbenik
Povezava na interaktivni učbenik.
Interaktivni učbenik – Podatki in informacija © 2022 by Tina Semič is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Uporabljena orodja
Uporabila sem orodje OneNone, H5P in Quizizz.
OneNote
Aplikacija OneNote je povezana s svojim namenom in je primerna za učence, saj jo je enostavno uporabljati. Ponuja nekaj prilagodljivosti, ki omogoča spreminjanje vsebine in nastavitev v skladu s potrebami učencev. Aplikacija omogoča ustvarjanje zapiskov in ne spodbuja višjih miselnih procesov. Učenci potrebujejo hitro predstavitev aplikacije, nato pa jo lahko sami spretno uporabljajo. Učenci lahko z uporabniškim imenom zaženejo aplikacijo na spletu. Rezultati so shranjeni v aplikaciji, učenec jih lahko s pomočjo povezave tudi deli. Učenci ob uporabi aplikacije kažejo razumevanje učnih ciljev in vsebine. Aplikacija pa ustvarja priložnosti za učenje predvsem za domačo uporabo.
H5P
Aplikacija H5P je povezana s svojim namenom, primerna za učence in predvsem za učitelje, ki želi formativno preverjati znanje učencev. Aplikacija je enostavna za uporabo (za učitelja). Učenci prejmejo povratno informacijo s pomočjo aplikacije. Aplikacija omogoča uporabo manj zahtevnih pa tudi višjih miselnih procesov, saj je obseg različnih tipov nalog velik. Učenci uporabljajo aplikacijo predvsem za reševanje nalog, medtem ko jo za izdelovanje nalog jo uporablja učitelj. Ob uporabi aplikacije učenci kažejo razumevanje snovi.
Quizizz
Aplikacija Quizizz je povezana s svojim namenom in primerna za učence. Učenci ter učitelji lahko sestavljajo kvize. Učenci prejmejo povratno informacijo. Učitelj lahko v kviz doda dodatna pojasnila, kar omogoči specifično povratno informacijo. Aplikacija spodbuja uporaba višjih miselnih procesov (odvisno od vsebine vprašanja). Učenci lahko kvize rešujejo brez potrebe, da bi jim učitelj prikazal uporabo. V primeru, da bi učenci sami sestavljali kviz, bi potrebovali prikaz uporabe. Učence aplikacija motivira. Učenci ob uporabi aplikacije kažejo razumevanje snovi.
Opomba: Slike uporabljene v interaktivnem učbeniku sem ustvarila sam s pomočjo tabličnega računalnika in aplikacije GoodNotes.
Spletno učno gradivo in formativno spremljanje znanja © 2022 by Tina Semič is licensed under CC BY-NC-ND 4.0