OBLIKOVANJE BESEDIL IN DELO S PODATKI V OBLAKU

Učni načrt za računalništvo v okviru teme oblikovanja besedil pokriva sledeče vsebine: opredelitev informacije in podatka, pisanje in oblikovanje sporočila z urejevalnikom besedil, shranitev sporočila, izdelava računalniške slike z risarskim programom, vrivanje slike v besedilo, tiskanje dokumenta, pošiljanje sporočila po elektronski pošti, odgovarjanje na prejeto sporočilo, primerjanje in vrednotenje elementov informacijske tehnologije, shranjevanje izdelek na disk, uporaba pregledovalnika za internet, prepisovanje datotek iz ene računalniške enote v drugo.

Smiselno je uporabiti medpredmetno povezavo s predmetoma slovenščina in angleščina. Obe predmetni področji lahko vključimo v pisanje in oblikovanje sporočila z urejevalnikom besedil, pošiljanje sporočila po elektronski pošti in odgovarjanje na prejeto sporočilo. Predvsem pa je potrebna povezava z angleščino, v primeru, da uporabljamo programe v angleškem jeziku. Prav vse ostale predmete pa lahko povežemo z računalništvom pri izdelovanju slike z računalniškim programom. Pri tej dejavnosti lahko učenci ustvarijo slike, katerih tema izvira iz nekega drugega predmeta.

Temo bi aktualizirala predvsem z google docs in google Drive. Prek google docs bi učenci spoznali, kako program deluje in se naučili, na kakšen način ga lahko več piscev hkrati uporablja.  Prek tega bi dobili nek nov pogled v urejanje besedil in znanje uporabili pri izdelavi skupnih seminarskih nalog. S storitvijo google Drive pa bi se naučili shranjevanja stvari v oblaku. To bi jim tekom študija močno koristilo, saj bi se naučili na enostaven in varen način shranjevati svoje izdelke.

Učenci se spoznajo z Wordom še preden začnejo z obiskovanjem izbirnega predmeta. Menim, da bi moral učitelj otroke seznaniti še z drugimi programi za urejanje besedila in jim s tem omogočiti pridobivanje novega znanja. Učenci bi tako spoznali, da obstajajo tudi drugi programi, ki so mogoče v določenih situacijah boljši od njim že poznanega programa. Predvidevam, da so se učenci v tem sklopu tudi že predhodno srečali s pošiljanjem in odgovarjanjem na elektronsko pošto, zato bi moral učitelj dati več poudarka na ostale vsebine. Dobro se mi zdi, da bi se učenci v večji meri seznanili s shranjevanjem podatkov. Učenci to temo sicer poznajo, a jo pogosto premalo ponotranjijo. Veliko učencev izdelke shranjuje le na računalnik, kar jim ob okvari naprave povzroči velike težave. Potrebno bi jih bilo seznaniti s shranjevanjem na disk in z uporabo oblačnih storitev.

 

(Skupno 34 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost