Izobraževanje v dobi (G)UI
V dobi generativne umetne inteligence je potreben vnovičen premislek o načinih, kako izobražujemo in kako poteka proces poučevanja in učenja. Zato se je potrebno vprašati, čemu je učenje namenjeno in kaj znanje pomeni za družbo kot celoto.
V praksi se mnogi učitelji z odporom in strahom lotevajo tega področja, mnogi učenci pa so že vešči uporabniki raznolikih UI storitev. Skupek obojega vodi do večjih razlik med posamezniki, tako učitelji kot učenci. V šolah in izobraževalnih institucijah se veliko ukvarjamo z razvojem pravilnikov za odkrivanje in preprečevanje uporabe UI, kar ne vodi v pravo smer, saj bodo učenci, dijaki in študenti ta znanja potrebovali pri opravljanju svojega poklica.
Da bi kot družba zagotavljali dostop do storitev, izobraževanja in možnosti za profesionalni razvoj, je ključno, da se učiteljem in učencem omogoči razvoj tako imenovane UI pismenosti (AI literacy).
Več o uporabi generativne umetne inteligence si lahko prebereš v monografiji.

“Unraveling AI Complexity – A Comparative View of AI, Machine Learning, Deep Learning, and Generative AI” by PopovaZhuhadar is licensed under CC BY-SA 4.0 .