PN4: Formativno preverjanje znanja s pomočjo digitalne tehnologije

Uvod

Pri učnem procesu se neprestano srečujemo z problematiko preverjanja znanja. Informacije, ki jih predajamo učencem so le informacije, dokler stvari ne ponotranjijo. Tu nam pomagajo različna orodja za formativno preverjanje znanja, kot recimo H5P, Mentimeter, Quizlet, PearDeck, Plickers in še mnogo ostalih.

Za učni sklop katerega bom preverjal, sem si izbral algoritme, katere obdelujemo v drugem in tretjem triletju osnovne šole. Spodaj je sklop nalog za namen formativnega preverjanja znanja, ki sledi bloomovi taksonomiji. Ob vsaki nalogi je tudi zapisano, katere operativne cilje naj bi upoštevala in katero stopnjo Bloomove taksonomije dosega (P, R, U, A, V, VSE).

Operativni cilji:

● znajo povedati definicijo pojma algoritem (1)
● znajo vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov (2)
● znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo (3)
● algoritem predstavijo simbolno (z diagramom poteka) ali s pomočjo navodil v
preprostem jeziku (4)
● sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug (5)
● znajo algoritem razgraditi na gradnike (podprograme) (6)
● znajo povezati več algoritmov v celoto, ki reši neki problem (7)
● primerjajo več algoritmov za rešitev problema in znajo poiskati najustreznejšega glede
na dana merila (8)

BLOOM © 2024 by Jure Željko is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

S pomočjo Quizlet-a sem pripravil sklop vprašanj in odgovorov v obliki kartic za ponavljanje tu. Njihov namen je ponavljanje definicij doma.

Preverjanje znanja

1. Besedko (4, 5, 6, 7, 8) (VSE)

V nalogi, pomagajo robotku Besedko sestavljati besede. Robotek se lahko premika Gor, Dol, Levo, Desno in ima možnost pisanja. Ko je na določenem polju lahko damo komando “Piši” in si zapiše tisto črko na kateri stoji. Ko besedo zapiše do konca rečemo “Konec”. Na delovnem listu morajo pri vsaki nalogi napisati zaporedje navodil, da robotek uspešno zapiše dane besede. Robotek vedno začne na zgornjem levem polju.

Besede_Algoritmi_Nova © 2024 by Jure Željko is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

2. Besedilo (2, 3) (R)

Besedilo_algoritmi © 2024 by Jure Željko is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

3. Križanka (1) (P)

Križanka © 2024 by Jure Željko is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

4. Smučar (3, 5, 7) (A)

Smučar © 2024 by Jure Željko is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

(Skupno 26 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost