Spletno učno gradivo in formativno preverjanje znanja

Izbral sem si tematski sklop spremenljivk in zank, ki se pojavljajo že v predmetu NIP. Sam osebno mislim, da je zanje rahlo prezahtevno, saj sem naloge zasnoval za samostojno delo v večini in to bi mlajšim predstavljalo velik izziv.

Operativni cilji: 

  • znajo v algoritem vključiti zanke
  • izdelati in spremeniti računalniški program z zanko
  • razumejo pojem zanke in ga znajo uporabiti za rešitev problema
  • znajo slediti izvajanju tujega programa
  • znajo v program vključiti konstante in spremenljivke
  • znajo v programu prebrati vhodne podatke in jih vključiti v program
  • znajo izpisovati vrednosti spremenljivk med izvajanjem programa in izpisati končni rezultat
  • znajo spremenljivkam spremeniti vrednost s prireditvenim stavkom

Odločil sem se za podajanje znanja preko objav, ki sem jih dal na spletno stran.

V teku podajanja znanja sem uporabil 2 načina formativnega preverjanja znanja. Eno je bila interaktivna predstavitev H5P z vprašanji med videom, drug način pa je bila uporaba google forms za izdelavo kviza. Oba načina od učenca ne zahtevata nobene prijave oz. nobenega pretiranega tehničnega znanja. Pri primerjavi sem generalno obe aplikacij dobro ocenil. Obe omogočata dober “feedback” tako učencu, kot učitelju. Sam sicer nisem našel, kje se na H5P izpiše statistika in zaradi ne zapisa imena nismo mogli dobiti seznama otrok, ki so to predstavitev pogledali, a je sama tudi narejena tako, da njen namen primarno ni dajati nekega vpogleda učiteljem, saj si ob napačnem odgovoru le tega lahko nemudoma zamenjal. Bolj je za pokazatelj realne situacije uporaben google forms. Sam sem uporabil način takojšnje povratne informacije, saj sem v testu uporabil samo naloge izbirnega tipa, kjer ni mogoče narediti alternativne, tudi pravilne rešitve. Aplikacija omogoča tudi naknadno posredovanje pravilnih točk, da lahko kot učitelj preveriš odgovore, preden učenec dobi rezultat nazaj. Kar se ostalih segmentov tiče nisem zasledil, da aplikacije nebi odstopale oziroma se razlikovale in obe po mojem mnenju zadostita standardom. Edina zadeva, ki je nisem razumel je vrednotenje navigacije, zato to nebom zagotovil ali ustrezata. Drugače pa se mi zdita obe obliki preverjanja znanja zelo primerni in ustrezni za uporabo.

Viri:

Krajnc, R. (2013). Program osnovna šola: računalništvo. Neobvezni izbirni predmet. Učni načrt. Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo. Pridobljeno dne 15.6.2020 s https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/Neobvezni/Racunalnistvo_izbirni_neobvezni.pdf

portal Pišek – https://pisek.acm.si/contents/4903/

(Skupno 61 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost