Algoritmično razmišljanje

Aktivnost je namenjena spoznavanju zanke, kar spada v drugo triletje osnovne šole.

Operativni cilji:

  • znajo v algoritem vključiti zanke,
  • razumejo pojem zanke in ga znajo uporabiti za rešitev problema,
  • znajo slediti izvajanju tujega programa,
  • znajo algoritem zapisati s programom

Aktivnosti

  1. Za prvo aktivnost učitelj uporabi nalogo iz foruma Pišek Učencem razloži pomen in uporabo integracije zanke v program. Nalogo rešijo skupaj in jih pozove da naslednji dve na podoben način rešijo vsak sam. Skupaj pregledajo.
  2. Pri drugi aktivnosti, učitelj učencem razdeli učne liste. Učenci učni list rešujejo sami. Učitelj nudi le rahlo pomoč ter kontrolira izvedbo. Pri tudi nalogi si učenci liste zamenjajo in delajo v parih.
  3. Ko učenec konča delovni list, se lahko loti igrice Light-Bot. Z igrico se je učenec prej že srečal, zato jih pozove, da delajo 3. stopnjo ki zajema zanke(loops). Učenci igro igrajo in se za pomoč obrnejo na učitelja. Večina dela poteka samoiniciativno.

UČNI LIST – zanke

Viri:

Krajnc, R. (2013). Program osnovna šola: računalništvo. Neobvezni izbirni predmet. Učni načrt. Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo. Pridobljeno dne 13.6.2020 s https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/izbirni/Neobvezni/Racunalnistvo_izbirni_neobvezni.pdf

portal Pišek – https://pisek.acm.si/contents/4903/

 

(Skupno 63 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost