Spoznavanje programa Blocky

Za izvedbo domače naloge sem si izbrala program Blocky. Izbrala sem si ga, ker je v slovenščini, ter mogoče izgleda malenkost bolj resen od Scratcha. Dobra stran programa Blocky je tudi ta, da je prosto dostopen.

Naloga, ki sem si jo zamislila za učence:
Postavite se v vlogo učitelja. V razredu ste pisali test. Dobili ste sledeče rezultate [5,4,2,3,5,2,1,4,2,3,5,5,1,4,4]. Ker ste vešči programiranja, ste se odločili, da boste za analizo podatkov uporabili program Blocky. Vaša naloga je:

1. Preletite rezultate in ugotovite koliko učencev je pisalo negativno oceno.
2. Preštejete koliko otok je pisalo pisni preiskus (lahko uporabite vgrajeno funkcijo) in izračunate povprečno oceno razreda.

Tako, klikni na to povezavo Blocky in veselo na delo.

Namen naloge:
Naloga je namenjena učencem, ki obiskujejo izbirni predmet računalništvo. Ker je programiranje del neobveznega kurikuluma, se bodo z njim po vsej verjetnosti srečali učenci ob koncu 9. razreda. Učenci imajo na tem mestu dovolj predznanja tako iz področja računalništva, kot tudi iz drugih učnih področji. Pravtako pa so že zmožni dobrega medpredmetnega povezovanja, kar jim dodatno olajša realiziranje nalog.
V zastavljeni nalogi se bodo srečali s problemoma, ki so jih že obravnavali pri pouku matematike, tako da jim razumevanje nalog nebo povzročalo preglavic.

Učni cilji
1. Napisati algoritem, ki reši zahtevnejši, vendar njim znan in razumljiv problem.
2. Izdelati in spremeniti računalniški program z zanko in vejiščem.


Rešitev naloge

1. Preletite rezultate in ugotovite koliko učencev je pisalo negativno oceno. Možna je tudi drugačna realizacija naloge.

2.Preštejete koliko otok je pisalo pisni preiskus (lahko uporabite vgrajeno funkcijo) in izračunate povprečno oceno razreda. Tudi tukaj je možnih več rešitev.

Celotno delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.

(Skupno 61 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Komentarji: 1

  1. Avatar Zalenka's pravi:

    Klara, pohvalno, da ste nalogo že opravili in objavili. Dobro ste razmišljali, da povežete vsebino z nekimi podatki, ki so povezani z učenci. Morda sicer, ker je podatkov malo , je nekoliko manj smiselno iskati programske rešitve za nekaj, kar je očitno ob prvem pregledu seznama. V praksi bi priporočala, da je seznam ocen na primer veliko daljši.
    Pri zapisanih ciljih je bolje zapisati:
    znajo napisati algoritem –> napišejo algoritem (aktivno, znanje je samo po sebi potrebno)
    znajo izdelati –> izdelajo
    Zapisani cilji so splošni (na nivoju koncepta). Pri splošni didaktiki ste se že seznanili z operativnimi učnimi cilji. Ko načrtujemo konkretno učno uro, cilje zapišemo na operativni ravni.
    Več o tem pa tudi pri didaktiki prihodnje leto.
    Čestitke in lep dan.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost