SPLETNO UČNO GRADIVO IN FORMATIVNO PREVERJANJE ZNANJA
PREDSTAVITEV ŠTEVIL, BESEDIL IN SLIK
Moja tema te projektne naloge je dvojiški zapis števil ter stiskanje besedil in slik.
“Učbenik” sem naredila v WordPress-u, interaktivne vložke pa sem izdelala s pomočjo Formativa.
Moj izdelek se nahaja na tej povezavi.
UČNI CILJI
Učenci po končanem učnem sklopu:
- razumejo dvojiški sistem zapisovanja različnih podatkov,
- zapišejo podatek v dvojiškem sistemu,
- kodirajo in dekodirajo sporočilo,
- predstavijo podatke na sistematičen način,
- prepoznajo različne vsrte podatkov: besedilo, številka, …
- razumejo kodiranje podatkov,
- razumejo, da obstajajo podatki v različnih pojavnih oblikah (besedilo, zvok, slike, video),
- vedo za stiskanje podatkov in vedo, da je stiskanje lahko brez izgub ali z izgubami.
VIRI IN LITERATURA
- Dvojiški zapis. Pridobljeno 23.5.2019 s http://wiki.fmf.uni-lj.si/wiki/Dvoji%C5%A1ki_zapis
- Desetiški in dvojiški zapis. Pridobljeno 23.5.2019 s https://lusy.fri.uni-lj.si/ucbenik/book/1302/index3.html
- Do koliko lahko šteje stonoga?. Pridobljeno 24.6.2019 s http://vidra.si/dvojiski-zapis-stevil/
- Stiskanje slik. Pridobljeno 24.6.2019 s http://vidra.si/stiskanje-slik/
- Stiskanje besedil. Pridobljeno 24.6.2019 s http://vidra.si/stiskanje-besedil/