SCRATCH IN ALTERNATIVE
Navodila naloge:
V programu Scratch ustvari igro labirint. Pri tem ustvari neko figuro na primer mačko in jo postavi na začetek labirinta, na koncu pa postavi nek objekt, na primer sir ali miš, do katerega bo morala mačka priti. Med potjo ji postavi vsaj eno oviro, ki se jim bo morala izogniti da pride do cilja. Poleg tega nekje na strani naredi števec točk, ki se bo povečal vakič ko bo mačka pojedla eno od dobrot, ki jih prav tako postavi v labirint. Dobrote morajo biti vsaj tri. Igra naj se zakluči, ko glavna figura, v tem primeru mačka, pride do konca in zbere vsaj tri točke.
Ciljna publika:
Naloga je namenjena učencem druge triade. Učenci morajo poznati okolje scratch, pogojni stavek, algoritem, zanko.
Nalogo bi umestila v tematksi sklop Algoritmi in Programi.
Cilji:
Skozi nalogo boste ponovili pogojne stavke, uporabili pogojne stavke in zanke.
Rešitev:
Najprej pripravimo ozadje za našo igro. Ozadje lahko izberemo iz slik ki so že zbrane ali pa jo poiščemo na spletu.
Dodamo še ostale elemente oziroma figure, na primer mačko, miš, psa (kot oviro, lahko jih dodamo več) in krofe (kjer bomo lahko nabirali točke).
Nekje na strani dodamo še števec točk.
Nato pa vsaki od figur dodamo različne ukaze, ki jih najdemo pod zavihkom skripte.
Ukazi za mačko:
Ukazi za miš:
Ukazi za psa:
Ukazi za prvi in drugi krof:
Realizirana naloga: