Algoritmično razmišljanje
Izbrana aplikacija: http://lightbot.com/flash.html
Za sam uvod v algoritmično razmišljanje in in programiranje bi izbrala igrico Lightbot, kjer je glavni junak robotek. Ko se nam stran odpre, z otroki lahko najprej nastavimo jezik v slovenščino in nato naprej izbiramo med osnovami, s katerimi bi začeli, med samim uvodom v procese in postopke in med zankami. V drugem triletju se že od vseh otrok pričakuje da znajo dobro brati, kar pomeni, da jim samo uvajanje v igrico ne bi smelo predstavljati posebnih težav, saj te najprej čez vse ukaze in postopke sprehodijo navodila.
Vsebina/ sklop: Algoritmi
Operativni cilji
Učenci:
- razumejo pojem algoritem,
- znajo vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov,
- znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo,
- algoritem predstavijo simbolno ali s pomočjo navodil v preprostem jeziku
- sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug,
- znajo povezati več algoritmov v celoto, ki reši nek problem.
Ob samem začetku bi učence najprej vprašala kaj naredijo zjutraj, ko jih zbudi budilka.(kaj najprej narediš, kaj potem, pa potem, … ?) Pojasnila bi jim, da bi temu lahko rekli algoritem, torej koraki, katerim sledijo zjutraj, da so pripravljeni na začetek dneva. Nato bi prešli kar na program Lightbot, kjer bi za začetek skupaj rešili 8 nalog, ki jih najdemo pri samih osnovah. Ko bi zaključili z osnovami, bi jim razdelila še delovne liste, katere bi reševali različne algoritmične naloge.
Delovni list: robotek