RAČUNALNIŠKA OMREŽJA IN ROID
OSNOVNA ŠOLA KOPER: Arnes spletna učilnic, e-asistent, vsi zaposleni imajo Arnesov domenski e-mail naslov, Cobiss, brezplačen dostop za učence do office 365.
OSNOVNA ŠOLA PREŽIHOVEGA VORANCA MARIBOR: spletna učilnica gvs Arnes, samo en domenski e-mail naslov mbedus , SIO 2020
OSNOVNA ŠOLA GRM NOVO MESTO: e-asistemt, SIO 2020, vsi zaposleni imajo Arnesov domenski e-mail naslov
OSNOVNA ŠOLA LESCE: SIO 2020, sodelujejo s safe.si, e-asistent, brezplačen dostop za učence do office 365, samo en domenski e-mail naslovi
OSNOVNA ŠOLA STANETA ŽAGARJA ŽIROVNICA: moodle e-zbornica, e-asistent, e-spletan učilnica moodle, en domenski e-mail za ravnatelico in en domenski e-mail za ostale informacije
- VRTEC ŽIROVNICA: ima ločeno domeno kot šola, en domenski e-mail naslov, Arnesova spletna stran.
Da bi ROID lahko poskrbel za različne storitve, jih mora najprej dodobra spoznati in se seznaniti z vsemi funkcijami, ki jih nudijo. Pomembno je tudi, da se iz dneva v dan izobražuje na tem področju in spoznava nove storitve, ki bi jih lahko na na novo uporabil oz. nadomestil z že obstoječimi. Že pri pregledu nekaj spletnih strani osnovnih šol, je vidno, da se le te med seboj razlikujejo v številu uporabljenih storitev. Nekatere šole učencem in staršem nudijo brezplačno uporabo office 365, na drugih šolah o tej temi ni možno zaznati ničesar, čeprav učenci vseh osnovnih šol to storitev potrebujejo. Torej tu ključno vlogo odigra ROID in če ne pozna storitev, jih posledično tudi ne uporablja, kar vpliva na razvoj šole. Glavni namen storitev je namreč, da bi na področju administracije, sodelovanja s starši, obveščanja itd. olajšale delo vsem strokovnim delavcem in ob enem staršem in učencem nudile prijetno okolje za iskanje informacij, sodelovanje s šolo itd. Da pa bi storitve v pravi meri izkoriščene, je potrebno, da ROID sodeluje z ravnateljem in pomočnikom ravnatelja oz. s podravnateljem. Pomembno je, da jim ROID predstavi storite, navede njihove prednosti in slabosti ter se dogovori o možnosti uporabe. Menim, da je dobro, da šole v pravi meri uporabljajo ustrezne storitve, a da le te niso v ustrezni meri izkoriščene, če je spletna stran šole nesistematično zasnovana. Uporabniki se namreč na takšnih spletnih straneh ne znajdejo in posledično ne odstopajo do vseh možnosti, ki so jim ponujene. Torej, ključnega pomena se mi zdi, da je ROID vešč tudi v postavanju pregledne spletne strani.