Definicija: Študent pripravi teoretično predstavitev tematskega sklopa iz izbranega UN in naloge za preverjanje znanja z IKT kot poglavje interaktivnega učbenika.
Zahteve:
- Izberite tematski sklop (sklop 3-5 učnih ur) iz UN Računalništvo za OŠ.
- Zapišite učne cilje tematskega sklopa.
- Pripravite teoretično predstavitev teme in nalog ter aktivnosti za preverjanje znanja učencev v obliki interaktivnega učbenika.
- Uporabite vsaj dve različni orodji oziroma programa za realizacijo projektne naloge in ju analizirajte po kriterijih za vrednotenje aplikacij. Na podlagi danih kriterijev utemeljite rabo izbrane aplikacije oziroma orodja.
- Navedite vse uporabljene vire in upoštevajte licence.
Kriterij vrednotenja:
- vsebinska in oblikovna ustreznost predstavitve vsebine, multimedijska vsebina [3];
- vsebinska ustreznost in taksonomska raven načrtovanih aktivnosti in nalog za realizacijo učnih ciljev [3];
- ustreznost izbire in načina rabe tehnologije [3];
- oblikovna in vsebinska korektnost objave v e-portfelju [1].
Predlagana orodja:
- Vsebina in preverjanja znanja: Microsoft OneNote (classroom ideas) ali Class Notebook – prilagojen za delo v razredu (dostop z Office 365 in Uni Lj ID) Arnes Splet + vtičniki in integracija interaktivnih vsebin s H5P (primeri: 1, 2, 3), Moodle spletno učilnico (dodelim vam predmet na zahtevo) Wakelet, Google za učitelje.
- Preverjanje znanja: Formative, H5P, Kahoot, Quizizz, 1ka, Google Forms-quiz, Learning Apps, oodlü, Liveworksheets, Quizlet, 1ka kviz …
- Pri analiziranju ustreznosti in načina rabe aplikacij in orodij si pomagajte z vodnikom po kriterijih ocenjevanja aplikacij. S pomočjo kriterijev boste lažje presodili in utemeljili rabo aplikacije oziroma orodja za doseganje zastavljenih učnih ciljev.
Viri in literatura:
- GoFormative
- Deljenje Kahoot, Quizizz, formative … v Arnes Spletu.
- Quizizz
- Learning Apps
- oodlü (spletno izobraževanje in ppt predstavitev)
- liveworksheets tutorials
Dodatno gradivo za raziskovanje: glasovalni sistemi, vdelava v Arnes Splet