Formativno preverjanje znanja s pomočjo digitalne tehnologije

Za učence 3. triletja sem si izbrala sklop Računalniška omrežja. Preverjanje znanja je narejeno za 7. razred. Za ta sklop bi pri obravnavi, v razredu, porabila tri učne ure.

Splošna cilja za ta sklop sta:

  • Učenec zna razložiti, kaj pomeni za kakovost informacije preveč oziroma premalo podatkov.
  • Učenec zna razložiti vpliv napačnih oziroma narobe razumljenih podatkov na kakovost informiranja.

Pri izdelavi preverjanja znanja sem si pomagala s tremi aplikacijami:

V preglednici je predstavljeno katera naloga preverja določeno taksonomsko stopnjo in kater operativni cilj pri dani nalogi preverjam.

NALOGAOPERATIVNI CILJTAKSONOMSKA STOPNJAAPLIKACIJA
1  Učenec bo prepoznal slabo/dobro napisano informacijo in odkril katera informacija manjka za kakovostno informiranje.Pomnjenje + razumevanjeH5P
2Učenec bo prepoznal slabo/dobro napisano informacijo in odkril katera informacija manjka za kakovostno informiranje.Pomnjenje + razumevanjeH5P
3Uporabi ustrezne besede za opis o kakovosti informacije.  UporabaH5P
4Razloži, kaj pomeni za kakovost informacije preveč podatkov.AnaliziranjeFormative
5Izmed naštetega izbere katera lastnost informacije ne vpliva na njeno kakovost.PomnjenjeFormative
6Sestavi kakovostno informacijo.  UstvarjanjeFormative
7Prepozna lastnosti kritičnega mišljenja.  PomnjenjeGoogle Forms
8Vrednoti dani članek.VrednotenjeGoogle Forms

PREVERJANJE ZNANJA

Reši spodnje naloge.

Lina © 2024 by Smrkolj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Klikni na spodnji link in se vpiši v Formative.

https://app.formative.com/formatives/6649026ab8508f8566b3cec7

Lina © 2024 by Smrkolj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Klikni na spodnji link.

https://forms.gle/eb6DZNRVJFLJhT519

Lina © 2024 by Smrkolj is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Viri

      (Skupno 20 obiskov, današnjih obiskov 1)

      Morda vam bo všeč tudi...

      Dodaj odgovor

      Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

      Dostopnost