Aktivnost KV3: Scratch in alternative

Izbrala sem si okolje Scratch, saj je dostopen v Slovenskem jeziku in je tako primeren za učence, ki jim angleščina povzroča težave. Scratch je programski jezik, ki je namenjen učenju programiranja. Otroci lahko z njim izdelujejo svoje računalniške igre, animacije ali interaktivne zgodbe. Svoje izdelke lahko prikazujejo na svetovnem spletu in jih delijo z drugimi.

Ciljna publika za nalogo so učenci 6. razreda, ki predznanja ne potrebujejo.

Navodila naloge

Pomagaj piščančku preskočiti vse ovire.

Na levem delu zaslona imamo piščančka. Na desni strani pa že vidimo oviro, ki se mu približuje. Naš cilj je, da s pritiskom na tipko enter piščanček preskoči oviro. Igra se konča, ko se piščanček zaleti v oviro.

Učni cilji

  • sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug,
  • znajo povezati več algoritmov v celoto, ki reši neki problem,
  • znajo izdelati in spremeniti računalniški program z odločitvijo,
  • znajo algoritem zapisati s programom.

Program

Piščanček in ovira (jajce)

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 5 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Dostopnost