PN1: Algoritmično razmišljanje

Učna ura izbirnega predmeta Računalništvo za učence druge triade, se nanaša na področje algoritmi oz. algoritmično razmišljanje.

Operativni učni cilji učne ure: (učenci naj)

  • razumejo pojem algoritem,
  • znajo vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov,
  • znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo,
  • algoritem predstavijo simbolno (z diagramom poteka) ali s pomočjo navodil v preprostem jeziku,
  • sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug,
  • spoznajo, da lahko obstaja več rešitev za isto nalogo,
  • prepoznajo in znajo odpraviti napake v svojem programu.

Potek učne ure:

Za uvodno motivacijo bi se z učencem pogovorili o pojmu algoritem in skupaj našli nekaj primerov iz vsakdanjega življenja, s katerimi se srečujemo vsak dan. Nato bi se učenci razdelili v skupine po 3, kjer bi eden izmed njih narisal nekaj na list papirja, drugi pa bi to njegovo risbo skušal narekovati tretjemu, ki jo bi moral le po navodilih drugega narisati na svoj list papirja. Na koncu bi pogledali kako podobni sta si sliki. Po tej vaji bi se pogovorili o tem, da s pomočjo ukazov lahko sestavimo program, ki ga nato izvede naš računalnik. Povedali bi tudi kako pomembna so jasna navodila, če želimo zapisati program, ki ga bo izvajal računalnik tako, kot si mi želimo.

Nato bi se učenci spoznali z aplikacijo Teci Marko! , si izbrali svoj lik in pričeli z reševanjem stopenj. Vsak bi reševal po svojem tempu, učiteljica pa bi hodila po razredu, preverjala njihov napredek in nudila pomoč, če jo kdo potrebuje. Vsak učenec naj izpolni vsaj 8 stopenj. V zadnjem delu učne ure bi učencem razdelila še učne liste, kjer bi se pokazalo in pa utrdilo njihovo razumevanje same učne snovi, ter na koncu skupaj z njimi preverila rešitve nalog.

Učni list: Algoritmično razmišljanje.

VIRI:

  • Vaja 4 v spletni učilnici,
  • Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo. (2013). Racunalnistvo_izbirni_neobvezniPridobljeno 6.9.2020

(Skupno 74 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost