Projektna naloga 1: Agoritmično razmišljanje

Potek učne ure

  • Uvodna motivacija [12 min]
    • Učitelj učencem predstavi kako deluje računalnik (po korakih) in jim razloži pojem algoritma, kot nekakšega “postopka” reševanja določenega problema. Na tablo nariše tudi simbol starta in konca (elipsa) in za posamezen korak nariše pravokotnik. [7 min]
    • Postavi jim primer, kako se zjutraj prebudijo, kako vstanejo iz postelje, kako gredo v kopalnico si umiti zobe, itn. Medtem ko razlaga korake, riše na tablo algoritem. [5 min]
  • Vaje za učence [28 min]
    • Vsakemu učencu, da za izdelati algoritem poteka od prebujanja do izhoda iz hiše. [5 min]
    • Učenci zečnejo reševati naloge iz Zaporedja ukazov na spletni strani pisek.acm.si [23 min]
  • Zaključek šolske ure [5 min]
    • Učitelj razdeli učencem učni list z osvojenimi novimi pojmi (algoritem, program, korak, elipsa, itn) in domačo nalogo za utrditev znanja. Za domačo nalogo morajo tudi do konca rešiti naloge Piška iz področja Zaporedja ukazov [5 min].


Vsebinski sklop in operativni učni cilji

Umestitev v vsebinski sklop:
Vsebinski sklop so algoritmi, ki se obravnava pri neobveznem izbirnem predmetu Računalništvo v 2. triadi osnovne šole.

Operativni učni cilji:

  • razumejo pojem algoritem,
  • znajo vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov,
  • znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo,
  • algoritem predstavijo simbolno (z diagramom poteka) ali s pomočjo navodil v preprostem jeziku,
  • sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug,

Viri

Licenca

Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

(Skupno 50 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja