Oblikovanje besedil in delo s podatki, sodelovanje in delo v oblaku

Izbrala sem si medpredmetno povezavo UBE in matematike na temo delo s podatki. Učna ura bi bila izpeljana s 7. razredom.

Operativni učni cilji učne ure:

  • učenec izdela nov delovni list v Excelu in ga preimenuje,
  • učenec smiselno preuredi že pripravljeno tabelo,
  • učenec v programu izbere in uporabi ustrezno funkcijo (SUM, AVERAGE),
  • učenec pozna in izračuna aritmetično sredino, modus in mediano,
  • učenec reši naloge z odstotnim računom,
  • učenec zaokroži rešitev,
  • učenec uporablja pogojno oblikovanje za barvno oblikovanje stolpca,
  • učenec rezultate kritično analizira in jih predstavi na ustrezen način s tabelo in z grafikonom,
  • učenec ureja podatke v oblačnih storitvah in prepozna osnovne značilnosti dela v oblačnih storitvah.

Pri uri bi bile uporabljene verbalne učne metode (učna metoda razlage, pogovora – za uvodna navodila, razlago dejavnosti in morebitne razlage tekom izvajanja aktivnosti, ob nejasnostih) in operacijsko-praktične učne metode (metoda praktičnih del, dejavnosti in izdelkov) ter učna oblika delo v dvojicah.

Pri tej učni uri bi učenci urejali podatke v Excelu. Učence bi predhodno razdelila v pare in vsakemu paru pripravila mapo v OneDrive, pri uri pa bi vsak par na spletni učilnici predmeta v Wordovi datoteki našel povezavo do njune mapice, v kateri je Excelova datoteka, kamor bi potem učenca skupaj reševala naloge. Kljub temu, da bi posamezna učenca delala skupaj v paru, bi tako lahko imela Excelovo datoteko odprto vsak na svojem računalniku in bi oba hkrati lahko reševala naloge, jaz kot učiteljica pa bi imela vpogled v izdelke vseh parov. Učenci, ki še nimajo veliko izkušenj z oblačnimi storitvami, bi se slej ko prej (ali pa pred koncem učne ure) začeli spraševati, kako svoj izdelek v oblačnih storitvah shranijo, kot učiteljica bi jim pojasnila, da je shranjevanje samodejno.

Primer pripravljene mapice: učenca “ime1” in “ime2” bi v Wordovi datoteki našla njuno povezavo Naloga za “ime1” in “ime2” z Excelovo datoteko s 4 nalogami (naloge so iste za vsak par).

Ob koncu ure bi znanje preverili s Quizizzom: kviz.

Za realizacijo so potrebna orodja, aplikacije, viri, pripomočki: Microsoft OneDrive, Microsoft Excel, Quizizz, kalkulator (po želji), spletni in/ali pisni viri (npr. učenec bi se s pomočjo spleta spomnil, kaj pomeni mediana števil).

Viri:

(Skupno 80 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost