OBLIKOVANJE BESEDIL IN DELO S PODATKI, SODELOVANJE IN DELO V OBLAKU

Izbrana tema:

Medpredmetna povezava učne ure z matematiko. Za medpredmetno povezavo sem izbrala predmet matematika, tema statistika. S pomočjo Office 365 (Excel) bi uredili podatke in izračunali statistično pomembne podatke kot so povprečna vrednost, mediana, modus in drugo.

Shema medpredmetno povezane učne ure:

  1. Umestitev v predmet: matematika, obdelava podatkov, v sklop zbiranje, urejanje in predstavitev podatkov.
  2. Umestitev v razred: tretje vzgojno-izobraževalno obdobje, 7.razred
  3. Operativni učni cilji: učenci izberejo in uporabijo ustrezen ukaz v programu, učenci na primeru spoznajo statistično verjetnost, učenci uporabljajo merila za sredino in razpršenost, učenci uporabljajo orodja za obdelavo podatkov in razvijajo kritičen odnos do njihove uporabe, učenci razumejo in uporabijo aritmetično sredino pri reševanju problemov
  4. Metode in oblike dela: individualna oblika dela, metoda razlage
  5. opis aktivnosti: Učna ura bi se začela tako, da bi vsak posameznik iz spletne učilnice prenesel datoteko, narejeno v Excelu. V tem dokumentu bi bil seznam z imeni, priimki izmišljenjih oseb in zraven njihove ocene pri predmetiu slovenščine, angleščine in matematike. Seznam ne bi bil urejen po abecede niti po uspešnosti. Naloga učencev bi bila da najprej uredijo seznam po abecednem redu od a do ž glede na priimek oseb. Ker bi to pri pouku že delali, bi vsak delal posamezno, če bi se komu zataknilo, pa bi mu seveda učitelj pomagal. Po tem bi morali učenci za vsako osebo posebaj izračunati povprečno oceno, najprej za vsak predmet posebaj, nato še za vse predmete skupaj. Na koncu pa bi morali učenci podatke predstaviti še z diagramom. Tukaj bi učenci že poznali, kako se izračuna povprečna vrednost in bi seveda spet samo ponovili, če kdo tega ne bi znal. Njihova naslednja naloga bi bila, da izračunajo povprečno vrednosti ocen vseh oseb skupaj, njihovo mediano in pa modus. S to aktivnostjo bi učenci ponovili tako znanja iz matematike (statistike) kot tudi iz računalništva (urejanje podatkov). Za konec pa bi znanje preverili še z kvizom.
  6. Orodja in aplikacije, ki jih bomo potrebovali so excel, kalkulator, Quzizz

Viri:

https://www.otroci.org/7r9/stolpicni_diagram.pdf

https://jelkazupanecmatematika.files.wordpress.com/2012/03/utrjevanje-2-3-raven.pdf

http://www.cpi.si/files/cpi/userfiles/trajnostnirazvoj/ucne_oblike_in_ucne_metode.pdf

 

 

 

(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja