KV7: Računalniška omrežja in ROID

Sistematičen prikaz podatkov

Ime šolepovezava na spletno stranenotna identifikacijaspletna stranspletna učilnica / zbornicaoblačne storitveupravljanje VIZ
OŠ Franca Rozmana Staneta, Ljubljanahttps://www.osfrslj.si/sio.mdmWordPressArnes učilnice / moodle in WordPressOffice 365ni navedeno
Gimnazija Šentvidsentvid.orgsio.mdmWordPressArnes učilnice / moodleOffice 365Lo.Polis
OŠ Hinka Smrekarjahttps://www.o-hsmrekar.lj.edus.si/sio.mdmWordPressArnes učilnice / moodleOffice 365ni navedeno
Gimnazija Vičhttps://www.gimvic.org/neznanoneznanomoodleni navedenoeAsistent
Gimnazija Ledinahttps://www.ledina.si/sio.mdmWordPressmoodleni navedenoeAsistent
Sistematičen prikaz pridobljenih podatkov

Opažanja

Preko opazovanja spletnih strani in ostalih spletnih storitev, ki so v okviru dela ROIDa sem prišel do naslednjih ugotovitev. Vse izobraževalne ustanove, katerih spletne strani sem pregledal uporabljajo sio.mdm za enotno identifikacijo. Vse razen gimnazije Vič pri kateri nisem našel točnega odgovora, uporabljajo spletno stran, ki temelji n WordPress-u. Najbolj popularna izbira za spletne učilnice in spletno zbornico so Arnes učilnice (moodle), prav tako je najbolj popularna izbira oblačnih storitev, ki jih ponuja Office 365. Za upravljanje VIZ so podatki bolj pomanjkljivi, od teh, ki sem jih uspel pridobiti sta enakomerno zastopana tako Lo.Polis kot eAsistent.

Refleksija

Katera znanja potrebuje ROID, da lahko skrbi za storitve?

ROID potrebuje širok spekter različnih znanj, ki se tičejo tehnologije in vseh storitev, ki jih dana ustanova uporablja. Tako mora imeti dober pregled nad vsemi storitvami, od enotne identifikacije (sio.mim), raznih spletnih orodij (wordpress), upravljanje spletnih učilnic in zbornic (moodle/arnes učilnice) do spletne redovalnice oziroma VIZ (eAsistent, LoPolis). Poznati mora tako storitve, ki jih šola uporablja kot druge, ki so na voljo, da lahko predlaga nadgradnjo, zamenjavo, če je to potrebno. Vzpostavljati mora tudi strežnike, urejati šolsko medmrežje, računalnike in pa zadostit vsem potrebam učencev in učiteljev, kolikor je to le mogoče. Torej mora biti ROID dobro izobražen na veliko področjih.

S kom vse mora ROID sodelovati na šoli in na kakšen način?

ROID mora sodelovati z vodstvom šole, učitelji, učenci in včasih tudi starši. Z vodstvom šole se mora dogovarjati o nakupu, vzpostavitvi, nadgradnji opreme in storitev. Učiteljem mora pomagati pri spletnih storitvah, če pomoč potrebujejo. Učencem in staršem pa pomagati pri storitvah in raznim težavam ter izobraževanjih.

Kakšen je temeljni namen uporabe storitev?

Temeljni namen uporabe storitev je olajšanje učnega procesa. Z storitvami želimo pomagati učencem in učiteljem pri vsakodnevnih opravilih znotraj šole.

Mnenje

ROID je ključna oseba v šoli. Danes, še posebej zaradi pandemije, vse poteka preko računalnikov in storitev, zato je ključnega pomena, da vsi uporabniki te storitve znajo uporabljati, za kar je v večini odgovoren ROID. ROID je prav tako dogovoren za vzdrževanje in nadgrajevanje storitev. Danes brez ROID-a ne more funkcionirati.

Prispevek je pod licenco CC BY-SA 4.0.

(Skupno 32 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost