PN1: Algoritmično razmišljanje

Učna ura se nanaša na področje algoritmi in je primerna za učence druge triade (4. do 6. razred), ki obiskujejo neobvezni izbirni predmet Računalništvo.

Operativni cilji:

Učenci:

  • razumejo pojem algoritem,
  • znajo vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov,
  • znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo,
  • algoritem predstavijo simbolno (z diagramom poteka) ali s pomočjo navodil v preprostem jeziku,
  • sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug,
  • spoznajo, da lahko obstaja več rešitev za isto nalogo,
  • prepoznajo in znajo odpraviti napake v svojem programu.

Potek učne ure:

Za uvodno motivacijo bi se učenci razdelili v pare in vsak par bi dobil svojo temo, katero bi opisal z algoritmom – torej nekimi navodili v preprostem jeziku. Primeri tem bi bili: peka piškotov, zavijanje daril,… Nato pa bi vsak par predstavil svoj algoritem ter se s sošolci pogovoril, kaj bi oni naredili drugače oziroma kaj bi dopolnili.

V osrednjem delu učne ure bi učenci spoznali aplikacijo Teci Marko!. Vsak posameznik bi si izbral svoj lik – Marka ali Sofijo in samostojno reševal stopnje (tema: džungla) od 1 do 9. Kdor bi prej končal, bi si lahko ogledal tudi stopnje v zimski temi in jih poskusil rešiti. Medtem bi ves čas hodila naokrog ter spremljala, če se komu zatakne.

Na koncu ure pa bi učencem razdelila učne liste, s katerimi bi utrdili svoje znanje. Prva naloga je namenjena individualnemu reševanju, medtem ko pri drugi nalogi del naloge rešujejo v dvojicah (s sosedom). Rešitve bi na koncu tudi preverili.

Učni list: Algoritmično razmišljanje

VIRI:

  • Vaja 4 v spletni učilnici,
  • Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo. (2013). Program osnovna šola – računalništvo – neobvezni izbirni predmet – Učni načrt. Pridobljeno 25.6.2020, s Racunalnistvo_izbirni_neobvezni.pdf.
(Skupno 75 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost