OBLIKOVANJE BESEDIL IN DELO S PODATKI, SODELOVANJE IN DELO V OBLAKU

Izbrala sem si medpredmetno povezavo: slovenščina in računalništvo.

Razred: 8. razred

Operativni učni cilji:

  • izbrati ustrezen računalniški program in ga zagnati v grafičnem operacijskem sistemu,
  • v programu izbrati in uporabiti ustrezen ukaz,
  • izdelati svoje področje, ga preimenovati in zbrisati,
  • z urejevalnikom besedil napisati krajše besedilo in ga oblikovati,
  • besedila medbesedilno primerjajo in vrednotijo.

Metode dela: razlaga, projekcija, razprava.

Oblike dela: individualno.

Opis aktivnosti in nalog:

Učenci so že eno uro prej pri slovenščini spoznavali novo pesniško obliko haiku. Za nalogo so dobili, da morajo enega tudi sami napisati. Učna ura bi potekala v računalniški učilnici. Najprej bi učenci odprli program Word in vanj prepisali svoj haiku. Nato bi morali celoten “list” urediti, torej poizkušati z velikostjo pisave, zraven dodati kakšno sliko (seveda s pravilno uporabo licence), spreminjati pisavo, bravo, torej raziskovati po Wordu in ugotoviti kaj vse nam ponuja. Glavno vodilo pa bi bilo, da mora naš haiku vizualno pritegniti ostale, kot če bi ga želel nekje razstaviti. Ko bi s tem končali bi uro nadaljevali tako, da bi jim najprej obrazložila in pokazala kako deluje program OneDrive, kakšen je njegov osnovni namen in kako stvari deliti z ostalimi, kjer jih lahko več sodeluje. Nato pa bi moral vsak učenec svoj urejeni haiku objaviti v skupno datoteko na oblaku. Čisto na koncu pa bi morali vsak  prebrati haikuje od sošolcev in v skupni datoteki na oblaku pod vsakim haikujem napisati kratek komentar oziroma mnenje, zato da bi vsak učenec dobil povratno informacijo o svojem delu.

Kviz za ponovitev značilnosti haikuja, ki bi ga obnovili ob koncu ure.

Orodja in aplikacije: Miscrosoft Office Word, OneDrive in Kahoot.

Viri:

 

(Skupno 68 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost