SPLETNO UČNO GRADIVO IN FORMATIVNO PREVERJANJE ZNANJA

PREDSTAVITEV ŠTEVIL, BESEDIL IN SLIK

Moja tema te projektne naloge je dvojiški zapis števil ter stiskanje besedil in slik.

“Učbenik” sem naredila v WordPress-u, interaktivne vložke pa sem izdelala s pomočjo Formativa.

Moj izdelek se nahaja na tej povezavi.

UČNI CILJI

Učenci po končanem učnem sklopu:

  • razumejo dvojiški sistem zapisovanja različnih podatkov,
  • zapišejo podatek v dvojiškem sistemu,
  • kodirajo in dekodirajo sporočilo,
  • predstavijo podatke na sistematičen način,
  • prepoznajo različne vsrte podatkov: besedilo, številka, …
  • razumejo kodiranje podatkov,
  • razumejo, da obstajajo podatki v različnih pojavnih oblikah (besedilo, zvok, slike, video),
  • vedo za stiskanje podatkov in vedo, da je stiskanje lahko brez izgub ali z izgubami.

VIRI IN LITERATURA

  • Dvojiški zapis. Pridobljeno 23.5.2019 s http://wiki.fmf.uni-lj.si/wiki/Dvoji%C5%A1ki_zapis
  • Desetiški in dvojiški zapis. Pridobljeno 23.5.2019 s https://lusy.fri.uni-lj.si/ucbenik/book/1302/index3.html
  • Do koliko lahko šteje stonoga?. Pridobljeno 24.6.2019 s http://vidra.si/dvojiski-zapis-stevil/
  • Stiskanje slik. Pridobljeno 24.6.2019 s http://vidra.si/stiskanje-slik/
  • Stiskanje besedil. Pridobljeno 24.6.2019 s http://vidra.si/stiskanje-besedil/

 

(Skupno 83 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost