SCRATCH IN ALTERNATIVE

Navodila naloge:

V programu Scratch ustvari igro labirint. Pri tem ustvari neko figuro na primer mačko in jo postavi na začetek labirinta, na koncu pa postavi nek objekt, na primer sir ali miš, do katerega bo morala mačka priti. Med potjo ji postavi vsaj eno oviro, ki se jim bo morala izogniti da pride do cilja. Poleg tega nekje na strani naredi števec točk, ki se bo povečal vakič ko bo mačka pojedla eno od dobrot, ki jih prav tako postavi v labirint. Dobrote morajo biti vsaj tri.  Igra naj se zakluči, ko glavna figura, v tem primeru mačka, pride do konca in zbere vsaj tri točke.

Ciljna publika:

Naloga je namenjena učencem druge triade. Učenci morajo poznati okolje scratch, pogojni stavek, algoritem, zanko.

Nalogo bi umestila v tematksi sklop Algoritmi in Programi.

Cilji:

Skozi nalogo boste ponovili pogojne stavke, uporabili pogojne stavke in zanke.

Rešitev:

Najprej pripravimo ozadje za našo igro. Ozadje lahko izberemo iz slik ki so že zbrane ali pa jo poiščemo na spletu.

Licenca Creative Commons

Dodamo še ostale elemente oziroma figure, na primer mačko, miš, psa (kot oviro, lahko jih dodamo več) in krofe (kjer bomo lahko nabirali točke).

Licenca Creative Commons

Nekje na strani dodamo še števec točk.

Licenca Creative Commons

Nato pa vsaki od figur dodamo različne ukaze, ki jih najdemo pod zavihkom skripte.

Ukazi za mačko:

Licenca Creative Commons

Ukazi za miš:

Licenca Creative Commons

Ukazi za psa:

Licenca Creative Commons

Ukazi za prvi in drugi krof:

   

Licenca Creative Commons

Realizirana naloga:

Realizirana naloga

 

 

 

(Skupno 297 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost